Za nas pakete dostavlja GLS, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan. Artikli, naročeni na Kitajski-center.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so na zalogi v skladišču, naslednji delovni dan.
V primeru, da artikla ni na zalogi, vas o dobavnem roku obvestimo.
Vrednost naročil | Strošek dostave |
do 6€ vrednosti naročila |
3,90 € |
nad 6 € |
3 € |
|
|
Brezplačna dostava
Nekateri artikli zagotavljajo brezplačno dostavo, kar je jasno označeno v katalogu trgovine.
Dostava kamorkoli
Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.
Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa GLS , se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov, npr. v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo GLS izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje.
Dobavni roki in zaloga
Če imamo artikel na zalogi, bomo le tega odpremili naslednji delovni dan, sicer pa vas o dobavnem roku obvestimo. Status artikla označuje nalepka na artiklu, ki označuje če je artikel na zalogi:
Če pa artikla trenutno ni na zalogi v našem skladišču, je to navedeno v okencu, ki se nahaja pod opisom artikla.
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati.
Pri želeni delni dobavi, vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Strošek dostave za obe pošiljki v tem primeru nosite sami, razen v primeru naročila nad 60 eur, kjer bomo dostavo zaračunali le pri eni pošiljki. Če se naveličate čakanja, nam lahko to sporočite in manjkajoči artikel bomo odstranili iz naročila.
Za vse dodatne informacije nas pokličite 041 572 700 (Marina) ali pošljite elektronsko sporočilo na [email protected].
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja,nemudoma kontaktirajte dostavno službo GLS. Preko spleta izpolnete reklamacijski zapisnik o poškodbi, zraven priložite slike.Nato Vam GLS odgovori v najkrajšem možnem času.