BREZPLAČNA POMOČ IN SVETOVANJE
     041 572 700

0izdelkov

V vaši košarici nimate nobenih elementov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Vračilo izdelkov

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

  • Ko vračate artikle prodajalcu (Kitajski-center.si) priložite kopijo računa.
  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Kitajski-center.si, Dečkova cesta 41, 3000 Celje.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno Kitajski-center.si) embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Sredstva, ki jih imate na Kitajski-center.si računu, lahko porabite zgolj v celoti v enkratnem znesku.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na Kitajski-center.si račun.

Vračilo artikla za pravne osebe

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 041 572 700 ali nam pišete na info@kitajski-center.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja,nemudoma kontaktirajte dostavno službo GLS. Preko spleta izpolnete reklamacijski zapisnik o poškodbi, zraven priložite slike.Nato Vam GLS odgovori v najkrajšem možnem času.